Po sukcesie poprzednich edycji, OSHEE i raper Mata ponownie łączą siły, prezentując kolejny wspólny projekt. Efektem tych działań są dwa nowe, limitowane smaki z linii OSHEE Vitamin Water, nawiązujące do nadchodzącej płyty oraz jesiennej trasy koncertowej artysty – #MATA2040. Napoje dostępne są wyłącznie w sklepach Żabka.
To kolejny etap długofalowego projektu OSHEE x MATA 🙂 czyli OSH33, który jeszcze mocniej łączy świat muzyki, popkultury i napojów funkcjonalnych. Limitowaną edycję wyróżnia nie tylko unikalny design opakowań, ale także wykorzystanie wizerunku „Maty 2.0” – humanoidalnego robota stworzonego na podobieństwo rapera, który od miesięcy towarzyszy mu w działaniach artystycznych, a teraz pojawia się również na butelkach OSHEE.
„Kontynuując współpracę z Michałem Matą Matczakiem, konsekwentnie budujemy most między światem muzyki a marką OSHEE. Robot Maty, który pojawia się w spocie i na butelkach, to nie tylko motyw przewodni trasy, ale również symbol kreatywności i odwagi w tworzeniu. Nowa odsłona OSH33 jest czymś więcej niż produktem – to element historii, którą współtworzymy z artystą i jego społecznością. Chcemy, by nasze działania inspirowały do poszukiwania własnego języka i form wyrazu”
– mówi Tadeusz Czarniecki, dyrektor marketingu OSHEE.
„Współpracę z OSHEE stawiamy za wzór partnerstwa między marką produktową a artystą. Ich otwartość i odwaga pozawala za każdym razem kreatywnie wpisać kolejne elementy z uniwersum Maty w produkty z portfolio i spowodować, że stają się czymś więcej niż co-brandownym napojem – są częścią naszej opowieści”
– dodaje Rafał Grobel, management Maty.
Wyjątkowe smaki
Limitowana edycja OSHEE x MATA 🙂 czyli OSH33, dostępna wyłącznie w sklepach Żabka, to dwa wyjątkowe warianty OSHEE Vitamin Water #MATA2040. Truskawka, liczi i cytryna tworzą śmiałe połączenie soczystej słodyczy z egzotyczną nutą i lekką cytrusową świeżością. Z kolei ananas to klasyka w nowoczesnej formie – czysty, orzeźwiający smak z tropikalnym akcentem, który przywołuje atmosferę wolności i ekspresji. Każdy z wariantów to mały teaser tego, co dopiero nadchodzi – zarówno na scenie, jak i poza nią.
Produkty nie zawierają syntetycznych barwników ani konserwantów, a ich naturalny charakter współgra z przesłaniem trasy #MATA2040 – świeżością, autentycznością i twórczym spojrzeniem na przyszłość.







